Τα φετίχ της Ευρώπης, παρουσίασε η σελίδα ερωτικών βίντεο που «ειδικεύεται» σε αυτές τις κατηγορίες, Clips4Sale μέσα από τις αναζητήσεις των χρηστών. Η ανάλυση αυτή, μπορεί να πει κανείς ότι αποτελεί μία εξειδικευμένη συνέχεια της λίστας του «κολοσσού» στο ιντερνετικό ερωτικό περιεχόμενο, PornHub που γνωστοποίησε τους όρους που χρησιμοποίησαν οι χρήστες στις αναζητήσεις τους το 2023.
Ανάμεσα σε αυτά τα φετίχ και τα «βίτσια» -που ειδικεύεται η πλατφόρμα Clips4Sale- βρίσκονται τόσο το γαργαλητό (tickling), η πάλη (wrestling) και το χτύπημα στη βουβωνική χώρα (ballbusting) που σύμφωνα με τα όσα αφηγούνται οι ίδιοι οι άνδρες αλλά και οι γυναίκες που συμμετέχουν, τους προκαλεί ερεθισμό.
Ωστόσο, αν και υπάρχουν πολλά στη λίστα, ένα είναι το «φετίχ της χρονιάς» αφού όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, «απογειώνεται» στην Ευρώπη, έχοντας προηγουμένως αποδειχθεί δημοφιλής και στις ΗΠΑ.
Και αν αναρωτιέστε ποιο μπορεί να είναι αυτό, αν «σπάτε» το κεφάλι σας, τζάμπα το κάνετε. Σε εμάς δεν πήγε καν ο νους μας.
Το «φετίχ της χρονιάς»
Το «φετίχ της χρονιάς» για το 2023, παίρνοντας τη σκυτάλη από το «pegging» (όπου ο άνδρας του ζευγαριού, ζητάει από τη σύντροφό του να διεισδύσει στο πρωκτό του κάποιο σεξουαλικό βοήθημα) που ήταν το δημοφιλέστερο για το 2022, είναι η «μακροφιλία» ή αλλιώς «giantess».
Η «μακροφιλία» είναι μια σεξουαλική φαντασίωση που περιλαμβάνει γίγαντες ή γιγαντιαία αντικείμενα. Αυτή η αναζήτηση, σύμφωνα πάντα με το Clips4Sale, βρέθηκε στην κορυφή των αναζητήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και στις πέντε κορυφαίες αναζητήσεις άλλων 10 ευρωπαϊκών χωρών.
Αντίστοιχα, το «Ballbusting», ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση σε πέντε χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Κροατίας και της Ρουμανίας.
Τι έψαξαν οι Έλληνες;
Η Ελλάδα έχει το δικό της φετίχ, το δικό της «βίτσιο», το «trampling». Σε αυτό, το άτομο με το ρόλο του αφέντη, (που κυρίως είναι γυναίκες και φορούν δερμάτινες ψηλές μπότες και κατά προτίμηση στιλέτο) «πατάει» τον υποτακτικό σε διάφορα σημεία του σώματος και του προσώπου του.
«Έχουμε μάθει ότι οι Ευρωπαίοι άντρες τείνουν να φαντασιώνονται την υποταγή σχεδόν δύο φορές περισσότερο από τους ομολόγους τους στη Βόρεια Αμερική. Και τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει το ενδιαφέρον για το φετίχ των “γιγάντων” να αυξάνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες» αναφέρει το Clips4Sale και εξηγεί πως τα φετίχ ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή και μπορούν να επηρεαστούν από την κουλτούρα της χώρας.