«Οι νέοι μας μεγαλώνουν σε έναν διαδικτυακό κόσμο που κυριαρχείται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την τεχνητή νοημοσύνη. Εάν δεν αρχίσουμε να εκπαιδεύουμε σωστά τους νέους γύρω από τις σχέσεις και τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, θα καταλήξουμε σε μια κοινωνία όπου μια γενιά έχει κάνει μαθήματα σεξ μέσω ενός ανεξέλεγκτου κυβερνοχώρου» προειδοποίησε ο Nick Hewlett, διευθυντής του κολεγίου Saint Dunstan’s στο Λιούισαμ του νότιου Λονδίνου.
Αυτή του η δήλωση ήρθε μετά την αντίστοιχη προειδοποίηση των βουλευτών της Επιτροπής Γυναικών και Ισοτήτων του Ηνωμένου Βασιλείου πως τα παιδιά στρέφονται στην πορνογραφία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν για τη σεξουαλική υγεία, επειδή τα σχολεία αποτυγχάνουν να παρέχουν σωστή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Ο διευθυντής μάλιστα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα λέγοντας ότι δεν υπάρχει λεπτομερής καθοδήγηση από το υπουργείο Παιδείας.
Διαδίκτυο και σεξ
Οι νέοι κινδυνεύουν να αποκτήσουν μια διαστρεβλωμένη άποψη για το πώς είναι το σεξ και πώς να μαθαίνουν για θέματα όπως η συγκατάθεση, η σεξουαλική βία και οι ασθένειες από έναν ανεξέλεγκτο κυβερνοχώρο.
Πέρυσι, το συγκεκριμένο κολέγιο είχε πραγματοποιήσει ένα συνέδριο για την κρίση της εφηβικής πορνογραφίας, κατά τη διάρκεια του οποίου ο N. Hewlett είχε τονίσει την ανάγκη να γίνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση του ζητήματος υπογραμμίζοντας πως «εάν δεν εκπαιδεύσουμε τους νέους, κινδυνεύουμε αυτοί οι νέοι να έχουν μια εντελώς διαστρεβλωμένη άποψη για το πώς πρέπει να μοιάζει και να νιώθουν το σεξ, κάτι που ανοίγει τις πόρτες σε πολλά ανησυχητικά ζητήματα, όπως την επικράτηση των Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενων Νοσημάτων (ΣΜΝ) αλλά και όσα αφορούν τη συναίνεση και τη σεξουαλική βία».
Σημειώνεται πως η Επιτροπή κάλεσε την κυβέρνηση, τους διευθυντές των σχολείων και την ΜΚΟ «Ofsted» (που είναι υπεύθυνη για την επιθεώρηση μιας σειράς εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, συμπεριλαμβανομένων των κρατικών σχολείων και ορισμένων ανεξάρτητων σχολείων και η οποία πρέπει να διασφαλίζει τις υψηλές υπηρεσίες εκπαίδευσης, κατάρτισης και φροντίδας παιδιών στην Αγγλία) να δώσουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στη διδασκαλία για το σεξ και να βοηθήσουν τους γονείς να κατανοήσουν ότι η παροχή πληροφοριών για τα ΣΜΝ είναι «προφύλαξη παρά απειλή».